Працюємо в рамках Проекту "Центр спілкування і дозвілля "Позитив". Для вас відкриті: читальний зал, абонемент, юнацький абонемент, пункт вільного доступу до Інтернету.

вівторок, 8 квітня 2014 р.



     Збереження здоров’я давно хвилює кожну людину. Багато людей втрачають своє здоров’я задарма, не замислюючись про наслідки.
     «Здоров’я — це ще не все, але без здоров’я все інше — ніщо».  Під таким девізом проходило чергове засідання молодіжного клубу «Гармонія» в бібліотеці-філії №4   8 квітня.
     Під час вечора-спілкування «Здоров’я - розкіш для людини, найбільша цінність у житті»  ведуча Угарова С.В. зосередила увагу присутніх на необхідності дотримання здорового способу життя, підвищення санітарно-гігієнічного рівня,  виховування дбайливого ставлення до свого організму.
     В заході приймала участь лікар Губенко Тетяна Василівна. Вона розповіла, що необхідно і корисно для здоров'я людини, особливо в молоді роки та як правильно харчуватися.
     Молодь із задоволенням слухала виступ лікаря, задавала їй запитання. Зустріч пройшла в невимушеній і доброзичливій атмосфері.



Немає коментарів:

Дописати коментар