Працюємо в рамках Проекту "Центр спілкування і дозвілля "Позитив". Для вас відкриті: читальний зал, абонемент, юнацький абонемент, пункт вільного доступу до Інтернету.

вівторок, 21 травня 2013 р.

       20 травня в нашій бібліотеці відбулася цікава зустріч з поетесою Юлією Ющенко
     Тематика її творчості різноманітна: високе почуття патріотизму, любов до рідної, скривдженої Матінки-Землі, глибокі філософські роздуми про історичне минуле, мрії про світле майбутнє. Чорнобильська земля, де вона народилася, зараз виснажена, згублена страшним чтоним вибухом атомної станції. Із відчаєм і тугою у своїх віршах вона розповідає про долю людей, які вимушено покинули свою рідну землю, де кожен кущик, дерево і травинка серцю любі і дорогі: "Зачарований і засмучений, рідний краю мій, дротом скручений..."
     Молитва за Україну, за свій рідний край, звучить у збірках поетеси: "Моя Україна - моя Батьківщина", "Плаче Кобзар за свою Україну", "Я маю право на любов", "Вінок правди". Вийшла в світ її друга книга "Моя Україна - моя Батьківщина",  яка є продовженням першої. Примірник цієї книги Юлія Юхимівна подарувала нашій бібліотеці.
     Вірші - це духовна сповідь автора, це безмежне поле краси і віри, любові і добра, свята молитва життю. Творчі задуми Юлії Ющенко вражають своєю ліричністю, яка, мов музика, пронизує кожен рядок, кожне слово.
       Всіх, кого цікавить поезія Юлії Юхимівни, ми запрошуємо до бібліотеки-філії № 4. В нашому фонді є три книги автора. 





Немає коментарів:

Дописати коментар