Працюємо в рамках Проекту "Центр спілкування і дозвілля "Позитив". Для вас відкриті: читальний зал, абонемент, юнацький абонемент, пункт вільного доступу до Інтернету.

вівторок, 6 квітня 2021 р.

7 квітня – Всесвітній День здоров’я

«Доброго здоров’я!» – так вітаються наші співвітчизники, а коли прощаються, кажуть: «Бувайте здорові!», тобто бажають здоров’я, але практично ніколи не замислюються, скільки сенсу закладено у цих словах. У нашій свідомості вітає одна дуже проста думка, безпосередньо пов’язана з питаннями здоров’я і проблемами його відсутності. «Буде здоров’я – решта додасться», - так звучить це багатовікове спостереження. Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Стиль життя впливає на його якість і тривалість. Які основні елементи здорового способу життя? Здоров’я та довголіття залежить від харчування. Харчування – один з ключових факторів попередження низки хронічних захворювань. Натуральна їжа — джерело енергії, необхідної нам для життя. Сьогодні близько половини українців мають зайву вагу або ожиріння. Варто переглянути свій раціон харчування, з якого викинути шкідливі продукти, а також – не переїдати. Рухова активність (ходьба, біг, зарядка, заняття в спортзалі) – також одна із основних складових нашого здоров’я та довголіття.
Незабаром в нас що? Правильно – літо! Усім хочеться нарешті одягнути легке вбрання – сукню, футболку, шорти. Але після зимових свят та карантинів відображення у дзеркалі тішить далеко не всіх. Тож запрошуємо тих, кого хвилюють теми здоров’я та краси тіла, завітати до бібліотеки-філії № 4, де на абонементі на вас чекає нова книжкова велнес-виставка «Зустрічаємо літо в тонусі».
За допомогою представленої літератури можна вирішити для себе питання «Що б таке зї’сти, щоб схуднути?», та які вправи, кардіо чи силові, підходять саме вам. Ті, кого цікавить як йога або фітнес можуть поліпшити ваш фізичний стан, теж знайдуть відповіді з книг нашої виставки. Любителі різноманітних дієт зможуть отримати інформацію та замислитися, які з них принесуть користь вашому організму, а які можуть нашкодити.
Здоровий спосіб життя - наслідок щоденної роботи над собою. Поступово змінюючи себе, свої звички і уклад життя, ви зможете досягти бажаного – продовжити молодість і попередити захворювання.
Дбайте про своє здоров’я, радійте життю!

Немає коментарів:

Дописати коментар